zaterdag 6 oktober 2012

DE PAARSE KLAS

Hallo iedereen,

Onze klas is de paarse klas, we zijn voorlopig met 17 kindjes.
11 meisjes en 6 jongens.
Tijdens de maand september hebben we al heel wat gedaan:
we leerden over de kleuren,knutselden voor de verkeersoptocht,gingen boeken halen in de bib,
zongen lalalala tijdens de muze dag,kookten al lekkere soep,leerden onze nieuwe vrienden beter kennen,gingen naar droomtijd in de stad en ontdekten wat we allemaal kunnen doen in onze klas.
De maand is voorbij gevlogen en nu zijn we het al goed gewoon.

Wij gaan turnen op donderdag om 11u 05,en op vrijdag om8u20,
zorg dan voor gemakkelijke kledij!

Nu is de maand oktober begonnen en ook de herfst!
We zijn al naar het bos geweest om vanalles te verzamelen, de foto's staan bij juf Lieselot,
ga daar maar eens snel kijken!

Volgende week beginnen we aan ons project DE EGEL
Als je prenten of boekjes hebt breng maar mee naar de klas!

egeltje lief wat doe je 's avons in het donker?
egeltje lief kleine prikkebol

ik kruip lekker in mijn holletje trek mijn warme sokjes aan
rol mij tot een heel klein bolletje
voor het slapen gaan
voor het slapen gaan

Dit is ons nieuw liedje over de egel.

Zo ik hou jullie op de hoogte,
hier nog enkele foto's maar er komen er snel meer

vele groetjes  Emilie